Du är fin-ius

How can I explain
When there are few words I can choose
How can I explain
When words get broken
Erasure - Chains of love

Jag älskar dig är ord som sägs ofta
till folk som inte förtjänar det
Men när jag säger det till dig
Menar jag det med all min  medvetenhet
Och jag vet att du förtjänar det
Mer än någon annan någonsin gjort
Ditt vackra förnuft
Din otroligt förståelse

Jag älskar sättet du ser på mig
När jag inte sagt ett ord
Jag förälskar mig i blicken du ger mig
Efter jag fått en kyss
Att få betrakta dig är för mig en gåva
Se ditt leende och ditt skratt
Höra dina hjärtslag och andetag
Din beröring får mig att rysa av välbehag
En kram, en smekning på kinden, kanske en hand på min
Du är ljuset i mitt mörker, dagen i min natt
Jag älskar dig, mer än du anar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0