Perfekta människan

Jag duger inte åt dig
En mening som egentligen betyder
Jag duger inte åt mig
Men om sanningen ska fram
Så duger inte jag åt dig
Ditt leende, din obefläckade perfektion
De skrattar när de får reda på
Att du är tillsammans med någon så otillräcklig som jag
Om jag hade kraften skulle jag försöka vara perfekt
Vara bäst i skolan, sminka mig massvis, klä mig i korsett
Du vet, vara allt som en snygg tjej ska vara
Men det kvittar, faktiskt
Så länge jag uppnår din syn av perfektion
Jag vill inte vara perfekt
Jag vill vara perfekt för dig





Kommentarer
Postat av: hemligt

Du duuuger visst åt mig! Du duger mer än bra. Jag är så glad som har hittat dig för du är underbar <3

2011-01-24 @ 21:29:04
URL: http://k0nserv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0